LAB IT Creativity 4

Základné informácie o projekte

Realizácia projektu:
10/2024 - 06/2025

Mentorská IT firma:
Siemens Healthineers, Košice

Počet zapojených pedagógov:
4

Počet zapojených študentov:
14

Webstránka projektu:

https://www.labitcreativity.sk/

Priebeh projektu:

predstavenie projektu rodičom, exkurzia do IT firmy, študenti TUKE pre nás pripravili, práca na projekte, polročná prezentácia projektov

Plánovanie projektu

TRELLO - pre členov projektu
DISCORD - pre členov projektu
FIGMA - prototyp aplikácie (návrh dizajnu)

Výstupy projektu

  • aplikácia Koníčky
  • video o funkcionalite aplikácie
  • GitHUB s projektom
  • prezentácia projektu


  • Projekt KONÍČKY

    Popis a cieľ projektu:
    Žiaci s pomocou partnerov projektu vytvoria mobilnú aplikáciu, ktorá bude mladým ľuďom z okolia Moldavy nad Bodvou ponúkať možnosti, ako tráviť voľný čas. V aplikácii sa užívateľ dozvie informácie o rôznych koníčkoch a konkrétnom mieste v okolí nášho mesta, kde sa zvolenému koníčku môže venovať.

    Harmonogram projektu:
    • 09/2024 – prihlasovanie škôl s uvedením počtu projektov
    • 10/2024 – začiatok LAB IT Creativity 4 (informačný Kick off call 09. 10. 2024 14:00-15:00)
    • 10/2024 – vytvorenie dvojíc škôl s partnerskými IT firmami
    • 11/2024 – 2/2025 – práca pod dohľadom skúsených odborníkov z praxe, pripojenie približne 150 vysokoškolákov informatických odborov Fakulty elektrotechniky a informatiky Technickej univerzity v Košiciach, ktorí sa stanú mentormi pre študentov stredných škôl
    • 02/2025 – polročná prezentácia projektov
    • 04/2025 – exkurzie v TUKE a v IT firmách (prebieha počas celého trvania projektu)
    • 05/2024 – školské kolá a určenie projektu, ktorý bude školu reprezentovať na finále
    • 06/2025 – finálna prezentácia, vyhodnotenie a ocenenie škôl

    Študenti zapojení do projektu:
    • Programátorský tím: Miroslav Kolesár, Viliam Kövesi, Lukáš Haňo
    • Dizajnérsky tím: Viktória Hliviaková, Kristína Zekuciová, Petra Draskoczyová
    • Logistický tím: Dominik Lenko, Jakub Drabik, Martin Krajčik, Patrik Bambura, Pavel Bambura
    • Prezentačný tím: Patrik Hegedűs, Sofia Szomorayová, Zuzana Eližerová

    Pedagógovia zapojení do projektu:
    • RNDr. Gabriela Kövesiová - IT podpora, technická pomoc, riadenie projektu
    • RNDr. Mgr. Silvia Mihaličová, PhD. - EDU Scrum Master, pomoc s riadením projektu, konzultácie dizajnérskemu tímu
    • Mgr. Iveta Bradová - výchovný a kariérový poradca, pomoc s obsahom aplikácie
    • PaedDr. Stanislava Ballaschová - pomoc s prezentačnou časťou projektu

    logoProjektu

     
    f